Pengedar Shaklee Kodiang Kedah

Hai nama saya Hafiz dan kalau dalam Shaklee lebih dikenali sebagai mika. Saya merupakan Business Leader Shaklee dan menjadi pengguna Shaklee sejak 2012 sehingga sekarang. Saya aktif sebagai Pengedar Shaklee secara online dan juga offline.

Saya merupakan ejen Shaklee yang sah dan telah menghadiri kursus dan latihan yang disediakan oleh Shaklee samada berkaitan nutrisi, produk atau pemasaran.

Sekarang saya bermaustatin di Kodiang, Kedah dan sedia melayani customer di Perlis, Changlun dan Jitra. Saya juga menyediakan perkhidmatan secara online di seluruh Malaysia.

Team kami ada di seluruh Malaysia dan kami bersedia untuk berikan servis yang terbaik untuk anda. Boleh hubungi saya melalui call/whatsapp di – 017-7523084.

#blogmegashaklee
#nextlevelblogging 
#shakleethrive2023 
#shakleetriumph2023

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.